Monday, May 17, 2010

.::CONVERSATIONS::.


Rash:I don't really know why! I don't have a boy friend.

Sorcerer: Hmm..Ya know..for a man..there are certain risks his insurance can't cover.So..

____________________

Genius snatches the Novel I was reading

Sorcerer:It is really really rude to snatch a book while some one is reading it.

Genius:*raises his hands.. Talk to the hand.

Sorcerer:No! I don't want to talk to your girl friend.

Genius:Very funny Sock!

Sorcerer:See..It's a novel and it doesn't have pics in it.So Give it back.

Genius: Say the magic word..and I may give it back.

Sorcerer:Give it back "STUPID"

*It worked!
____________________

Genius:She was kinda trying to hide it..But I could read it from her face...

Wickid_Guy: That...the wrinkle cream ain't working?

____________________

Far: Very disappointed..actually!! dad got an e bike for me.

Sorcerer: wow! you are 100% environmental friendly.
The polar bears owe a lot to you.

____________________

Phone Conversation

Genius:Can you come and pick us up?..We are drenched.

Wiseguy: Drunk? Without me?Wait I am coming..Whose place?

Genius:I said..We are drenched in the rain outside..We are standing 3 blocks away..

Wiseguy: So theres no drink!!!..Should I come? I was planning to get some afternoon sleep...It's raining heavy outside.
____________________

ANSIC: Dude..I can see the drives on my computer, but I can't open it.

Sorcerer:Its Same with your G.F aint it?

__________________________+

34 comments:

Anya said...

hehe....

:)

Very funny words today !!!!!

Chanz said...

lol... anything for a beer, huh...

HARI NANDAKUMAR said...

Superb!!!!!!!!!!!!!!Keep going handsoff!!!!!!!!!



C# C# marakenda!!!!!!!!!!

@ease said...

and the superb work continues..!!

♥ Chocolate Lover ♥ said...

lol ahahahaha xD

GhOsT sCrIpT wRiTeR said...

Good work buddy!!!!!!

buzzzzzzzzz... said...

hahaha..!

Sorcerer said...

@buzz
thanks for the comment


@GSW
hmm... thanks tto

@Chocolate lover
thank you for the comment

@@ease
thank you for the comment

@Hari Nandakumar
c# ? athenda?
Nadakkilla nadakam nna thonnunne.
Very busy man!! Very busy

@chanz
hmm...the staple diet.no?

@Anya
thanks for the comment

magiceye said...

lol! lovely snatches!

Surreal said...

hahaha..very funny. :D

Aathira said...

:)

~*. D E E P A .* ~ said...

wonderful !!

what do u eat (errr... drink) ? The sarcasm never seems to stop !

~*. D E E P A .* ~ said...

"Let her sit on your lap, though lap top weighs less" ===> Maaannn ... my imagination went on an overdrive !!!

chitra said...

Sorci
Loved the second one...
take care. I am off to Goa- vacation time.

Readers Dais said...

Hi! Sorcy..
enjoyed freind :)

Purba said...

You are such a bro-in-law...LOL
Amusing as ever :)

Barbie Jones said...

So men who usually hide their feelings so it's hard to tell what they feel, have fear of being called stupid?So they end up giving up anything they have snatched from others in order to not be called stupid?What about an attractive woman that appears to only have a hot body and no brain and therefore nobody listens to her?You think that she cares if she is called a Blonde Bimbos?

Insignia said...

Very witty and quick that was...:-)

Sorcerer said...

@insignia
thank you for the comment

@barbie Jones
err..I didnt understand..what you are actually trying to say.

@Purba
thank you for the comment

@Readers dias
thanks for the comment

@Chitra
okay!! wow! ENJAY!!!!
see ya when you are back

@Deepa
haha..Tiger Biscuits..thats wht I eat
thanks for the comment

@Aathira
:)
thanks

@Surreal
thanks for the comment

@Magic eye
thanks for the comment

~*. D E E P A .* ~ said...

Hmmm .... *makes me think*

P. Venugopal said...

i have a friend here who speaks like you. he doesn't write though (i was going to add "since he has not gone to school," but then realised it may be taken as an offence and so am not doing it). some of the most hilarious shots in a couple of Malayalam movies were from his imagination. script writers wait for a date to buy him drinks with hidden tape recorders under the table.
nice work, Sorcy, as always.

dilontherocks said...

You are hilarious and impossible...:))

dilontherocks said...

You are hilarious and impossible...:))

Rajlakshmi said...

hahahaha LOLZZZ :D
some witty and hillarious dialogues there :D

Barbie Jones said...

I am trying to decipher what the point is in what you write,I don't seem to quite get it.

Sorcerer said...

@barbie jones
haha..theres no deep points in what i write its as plain as vanilla icecream.

@rajilakshmi
thank you for the comment

@dilontherocks
hey! long time where you been?
nice to see you back.thanks for the comment

@P.Venugopal
haha..thanks buddy for the comment.
wow! thats soo cool

@deepa
yeah..you should try it too..dont think..

Arun Meethale Chirakkal said...

That's Sorcy! Born with a funny bone!

sulagna ™ said...

genius must be blessed to have such a girlfriend..must be keeping his hands tied down most of the time :)

Chanz said...

Ofocurse... the staple diet... :D

sm said...

very funny
lol

Sankoobaba said...

all of them kept me amused..
but the last got one got me...

excellent stuff from your "creative factory"

Bulbul said...

lol!!!

really funny,how do u think like this?

Sorcerer said...

@bulbul
:)
Thank you..hmm...errr...I really dont know.

@sankoobaba
Thank you for the comment buddy

@Sm
Thanks for the comment

@Chanz
hmm..Yeah..staple diet it is

@Sulagna.
yeah..poor him.no?
thanks for the comment

@Arun
Thank you for the comment

Blogger said...

Want to help reduce that double chin?
The ChinUp Mask will help reduce the appearance of unwanted fat around the chin whilst moisturising the skin.