Saturday, May 29, 2010


Genius:The Citibank called on the home phone. They gotta speak with Wise Guy and said its URGENT!

Sorcerer:What happened to his cell phone?

Genius:Switched off as usual.I think I will write a stick it note and stick it some place he can see.

Sorcerer: Hmm...Stick it on the beer bottle.He never misses that.


Online_Buddy:You a mallu?

Sorcerer:Yeah very much..

Online_Buddy: How do you wear that lungi or mundu thing? Does it have some kinda hook?Ha ha ha

Sorcerer:For your information,we don't wear it on our chest, its wrapped around the waist.


Genius_Gf: huh! Will you stop talking like King Julian?Firstly, you are not a lemur...

Sorcerer: Sthop!Tell that to our Management. They are always annoying us by trespassing, interrupting our parties, and ripping our limbs off.

Ya people much I love to bug poipils [Read:People]

Wise_Guy: I am not a pervert! Ya know when I walk down the road, my neighbor aunt used to point at me and tell her kid-"When you grow up, you should be like that guy!"

Sorcerer:Like..Stop eating, starve and be thin like you?

For you Mechanical Engineers out there..theres a cool pickup line.Try it on some mech chick!

"Are you Nitrous Oxide, coz I just got a sudden boost!!!!"

Genius:Hey in that look like an alien!!!

Wiseguy: I come in peace!

Genius:F[beep] Dude!Machine is not starting...its simply beeping!!!

Sorcerer:It's too polite to call you names..unlike you!


♥ Chocolate lover ♥ said...

hahahahahahahaha! nice SORCY XD

Insignia said...


First one is too practical and hilarious. And the second, imagine a mundu with a hook!!! Hahahaha

Chanz said...

@ insignia : hahaha... m just trying to imagine that...

Anand said...

The last one made me smile. :) :)

More to come?

UnhingeD said...

hreeheheehehe loved it..

Sorcerer said...

:) thanks for the comment

Thanks for the buddy!
Conversations are a regular post category on my blog.ofcourse there would be more

thanks for the comment

only we know how hard it is to hold it up there.

thanks for the comment

GhOsT sCrIpT wRiTeR said...

well written !!
In b/w Inviting u to comment on my new post ..

Sam said...

That's a cool pick up line, do you have any for Electronics chicks ??

Sorcerer said...


hmmm...Thanks for the comment

electronic gave me an idea for industry specific pick up lines.I will work on it.
Thank you

Rachna said...

Good ones! Always fun to read your blog.

GhOsT sCrIpT wRiTeR said...


GhOsT sCrIpT wRiTeR said...


Rajlakshmi said...

hahaha//:It's too polite to call you names// ROFL ... hahaha
enjoyed reading them :D

Sid said...

Whacky as always :D

nivedithasperceptions said...

Lol! Hilarious! :D

sulagna ™ said...

me loveth King Julian....Loveth Him..

Sorcerer said...

Thank you, :)

thanks for the comment

thanks buddy! i gonna check your blog for some awesome pics..

thanks for the comment

enda cheyyuaa..varanm ennu undu..thirakkil pettu poyi!

thanks for the comment

Pratik Gupta said...

"Are you Nitrous Oxide, coz I just got a sudden boost!!!!".....Please Please something for the civil engineers too!! :)

Sorcerer said...

yeah..i will I will.
hmm..let me think

*bulb lights up somewhere

"Hmm..ohh baby!!!you must be an just made a pyramid in my pants."

That can be one awesome line for civil chicks!
Can only be tried from a reasonable distance..and make sure the exit door is in sight.

Saumya said...

nice post...i enjoyed reading!

~*. D E E P A .* ~ said...

real dialogues ???

~*. D E E P A .* ~ said...

oh yeah ... yakshis .. and i used to be scared to sit under parijatha trees coz a friend scared me into believing that gandharvans come to that tree ... man .. can u believe ? i really believed it in that setting !

do my tag ! lemme see your sarcasm !

i liked your previous post, albeit it was a bit long !

~*. D E E P A .* ~ said...

"Hmm..ohh baby!!!you must be an just made a pyramid in my pants." ... Dont even get my imagination on a roll .... Wonder what Cleopatra was thinking of !

Barbie Jones said...

Pratik you are a brave man to come out of the closet like you have on your blog.It's so hard to be in the cupboard pretending to be who you are not,if I can't be myself,I avoid the relationship totally,so being a homosexual pretending to be straight must be an agony so great, just like being the Israelites held as slaves in Egypt.Am i right?

Sorcerer said...

@ Deepa
Yeah they are real conversation thingy..100% natural and bottled at source.

Gandharvan...haha..Yeah..they party under the parijatha tree.

Yeah I will do your tag.

haha..thanks for the comment

Thanks for the comment

err...thanks for the visit

Yemiledu said...

Hey nice one.

Sorcerer said...

thanks for the comment

Blogger said...

Sprinter - 960